Konto należy zarejestrować samodzielnie na stronie Centralnego Systemu Autoryzacji:
Uwaga !!!
Założenie konta jest uzależnione od statusu oznaczającego studenta w systemie dziekanatowym.
Po wybraniu zakładki Studenci i Doktoranci a następnie Rejestracja należy wypełnić formularz i kliknąć przycisk "ZAREJESTRUJ":
Po poprawnym wypełnieniu formularza otrzymujesz unikalny identyfikator osobowy (login) a Twoje konto jest od razu aktywne. Bez żadnych dodatkowych czynności możesz korzystać z usług autoryzowanych przy pomocy CSA. W razie problemów z funkcjonowaniem systemu, brakiem możliwości rejestracji konta, należy skontaktować się z Centrum Informatycznym pod numerem: 71 784 11 11
Pamiętaj! Konto w CSA identyfikuje Użytkownika w wielu usługach używanych na Uczelni, Bardzo ważne jest więc zachowanie hasła TYLKO dla siebie i nieudostępnianie go innym. W przypadku podejrzenia, że ktoś może znać Twoje hasło, zmień je natychmiast. Pamiętaj także, że cykliczna zmiana hasła jest dobrą praktyką podyktowaną bezpieczeństwem.
Zmiana hasła do konta odbywa się na podstawie danych osobowych studenta tj. imię, nazwisko, numer PESEL.
Strona CSA jest dostępna pod adresem:
Po wybraniu zakładki Studenci i Doktoranci a następnie Zmiana hasła należy wypełnić formularz i kliknąć przycisk "ZMIEŃ HASŁO":
Adres strony logowania:
https://wu.umw.edu.pl (zwanej dalej WU)
Jako login na stronie WU należy podać ciąg imię.nazwisko bez polskich znaków (ten sam, co na stronie CSA) lub, jeżeli taki login jest już w systemie wykorzystany stosujemy zasadę:
pierwsza_litera_imienia.nazwisko, potem
pierwsza_i_druga_litera_imienia.nazwisko itd.
Kontakt w razie pytań czy problemów: bazus@umw.edu.pl
Poczta elektroniczna jest usługą sieciową przeznaczoną dla studentów Uniwersytetu Medycznego. Służy ona do komunikacji z naucyzcielami akademickimi, dziekantem i innymi pracownikami UMW. Wykorzystywanie poczty elektronicznej jest prawem i obowiązkiem każdego studenta. System umożliwia korzystanie z poczty z dowolnego miejsca mającego połączenie z Internetem oraz przeglądarkę www. Zasady korzystania z systemu poczty elektronicznej reguluje zarządzenie Rektora Uniwersytetu Medycznego 4/XV R/2012 z późn. zm.
Aby zalogować się do swojego konta poczty elektronicznej naley mieć aktywne konto w systemie CSA.
Problemy z funkcjonowaniem poczty elektronicznej należy zgłaszać telefonicznie pod numerem (71) 784-11-02 lub mailowo admin@umw.edu.pl
W ramach pracy na uczelni każdy student ma dostęp do portalu MS Office365. Aby zalogować się do MS Teams lub pobrać aplikację MS Teams należy wejść na stronę:
www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/log-in
W przypadku pytań lub potrzeby wsparcia w zakresie zakładania konta Office 365 lub w sytuacji napotkania innych trudności, prosimy o kontakt pod adresem office365@umw.edu.pl
Nasz zespół służy pomocą i udzieli dalszych instrukcji w celu rozwiązania wszelkich problemów.
UWAGA: Proszę się z nami kontaktować tylko z adresu poczty studenckiej: @student.umw.edu.pl
Więcej informacji:
Każdy student ma dostęp do uczelnianej chmury Cloud, gdzie może przechowywać oraz udostępniać pliki. Dostępna pojemność dla każdego studenta wynosi 1GB.
Strona dostępna jest pod adresem:
Aby się zalogować należy użyć utworzonego konta w CSA:
Problemy z funkcjonowaniem chmury uczlenianej należy zgłaszać telefonicznie pod numerem (71) 784-11-02 lub mailowo helpdesk@umw.edu.pl
Na terenie Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu uruchomiona jest usługa „eduroam”, która umożliwia zainteresowanym pracownikom oraz studentom bezprzewodowy dostęp do sieci Internet na terenie jednostek UMW. Ponadto, w ramach założonego na Uniwersytecie Medycznym konta, możliwy jest dostęp do tej sieci także na wielu uczelniach na całym świecie w ramach ogólnouczelnianego projektu.
Strona domowa: eduroam.umw.edu.pl
Więcej informacji:
W dobie rosnących wymagań odnośnie możliwości obsługi dokumentów niezależnie od miejsca pracy Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu sukcesywnie wdraża scentralizowany system zarządzania drukiem. Dzięki niemu zarówno pracownicy jak i studenci mają możliwość wydruku, kopiowania oraz skanowania swoich dokumentów w wyznaczonych miejscach i dogodnym dla siebie czasie. Dokumenty do wydruku są przechowywane na serwerze przez okres 24h. Należy pamiętać, że dla studenta usługa wydruku jest płatna 15 gr/str. Wpłatomat znajduje się w Bibliotece Głównej. Skanowanie jest usługą bezpłatną.
Obecnie system działa na Wydziale Farmaceutycznym (ul. Borowska 211A), w budynku administracji Uczelni oraz Bibliotece Głównej (ul. Marcinkowskiego 2-6).
Dostęp do urządzeń pracujących w Systemie Centralnego Wydruku odbywa się wyłącznie za na pomocą elektronicznej legitymacji (ELS).
Kontakt w razie pytań czy problemów:
mail: admin@umw.edu.pl
Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS) jest dokumentem potwierdzającym status studenta UMW. Zawiera dane osobowe, zdjęcie studenta oraz informacje o aktualnym roku studiów. Jej wydawaniem oraz obsługą zajmuje się odpowiedni dla studenta dziekanat.
Dokument oprócz funkcji identyfikacji osoby na terenie Uczelni, dzięki wbudowanemu chipowi, spełniają dodatkowe funkcje:
- służą jako karta dostępowa do Systemu Centralnego Wydruku
- pozwalają zakodować bilet komunikacji miejskiej
- służą jako karta biblioteczna
- służą jako karta dostępu do pomieszczeń
Obsługą techniczną ELS, w tym ich wydrukiem, zajmują się wyznaczeni pracownicy Centrum Informatycznego. Wydrukowaną legitymację studenci odbierają w dziekanatach.